Ministerstwo Tekstu

Tytuł najlepsi 2021 Oferteo -Ministerstwo Tekstu copywriter

Portfolio copywritera

Portfolio copywritera to kolekcja tekstów, którymi warto i należy się pochwalić.
To wizytówka autora. Treści zamieszczone w moim copywriterskim portfolio powstały na podstawie wytycznych przekazanych przez klientów w pisemnym briefie.

Każde zlecenie jest poprzedzane gruntowną analizą potrzeb i oczekiwań zleceniodawcy.
Zgromadzenie niezbędnych informacji jest pierwszym krokiem do tworzenia treści bezbłędnie interpretujących życzenia klienta oraz ściśle realizujących wyznaczone cele marketingowe.

Szpilki damskie przykładowy opis kategorii
Opis kategorii - Szpilki damskie
Zloty-iphone7-opis-produktu-w-portfolio-copywritera
Opis produktu na aukcję - Iphone 7
Opis firmy- portfolio copywritera
Opis działalności - Trycholog
Przykładowy newsletter w portfolio copywritera
Newsletter - branża farmaceutyczna
Tekst dla biura rachunkowego w copywriterskim portfolio
Tekst na stronę - księgowość
Portfolio copywritera artykuł o stylu skandynawskim we wnętrzach
Artykuł blogowy - Styl skandynawski we wnętrzach
Opis lampy w copywriterskim portfolio
Opis produktu - lampa industrialna
Opis firmy-sklep-rolniczy
Opis sklepu - branża ogrodniczo-rolnicza
Artykuł blogowy - usługi copywriterskie
Artykuł blogowy - praktyczny stół do małej kuchni
Książka - recenzja - portfolio copywritera
Recenzja książki
Tekst medyczny w copywriterskim portfolio
Tekst medyczny

Copywriterskie portfolio – przykładowe teksty i realizacje

Piszę od kiedy pamiętam. Piszę, bo taką mam supermoc.
Portfolio copywritera prezentuje wzorcowe treści mojego autorstwa. Są one zróżnicowane pod względem branży, tematyki, specyfiki języka oraz struktury tekstu.
Zostały dobrane tak, by pokazać wielotorowość moich prac, a także elastyczność twórczą i językową.
Zapoznanie się z portfolio, w którym umieściłam autorskie teksty, pozwoli na wstępne oszacowanie tego, czy jestem osobą, której szukasz.
Wiadomo, że: „Jedni wolą ogórki, inni ogrodnika córki”. 🙂

Jako copywriter, webwriter i SEO copywriter specjalizuję się w tworzeniu treści z wielu różnych dziedzin.
W kręgu moich zainteresowań znajdują się:

Poznaj mnie bliżej.

Czym jest portfolio copywritera?

Jego wizytówką. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Lata mojego doświadczenia liczyć można ilością słów przelewanych na papier i wstukiwanych w klawiaturę komputera.

Powyższe portfolio copywritera prezentuje część ogromnej kolekcji tekstów stworzonych na zamówienie.

Bogate portfolio content writera nie przemawia ilością tekstów, a kreatywnością treści, wyczuciem tematu, branży, dostosowaniem jej do intencji odbiorców.
Przykłady tekstów SEO, niezależnie od tego, czy są to spore objętościowo artykuły i wpisy na blogi, czy też krótkie opisy produktów, mają stanowić o wartości copywritera.
W końcu portfolio to jego opus magnum.

Teksty na strony internetowe i nie tylko

Twórca treści, czyli copywriter swoje portfolio powinien przedstawić w taki sposób, by najwierniej obrazowało jego warsztat językowy oraz umiejętności.
SEO copywriting to nie tylko pisanie pod algorytmy wyszukiwarek, a kreatywne tworzenie niepowtarzalnych treści dostosowanych do oczekiwań realnych czytelników.
Efektywna symbioza strategii, jakimi kieruje się content marketing oraz plastycznych, ekspresywnych zdolności tekstu jest jedynym kluczem do sukcesu.

Dorobek copywritera umieszczony w portfolio powinien być prezentacją angażujących, użytecznych treści, zachowujących poprawność językową.
Interesujący oraz wartościowy content ma sztandarowe miejsce zarówno w klasycznym copywritingu, jak i w webwritingu.

Więcej na temat tworzenia treści znajdziesz tutuaj: 

Webwriting i SEO Copywriting - portfolio z tekstami

Z każdym nowo powstałym tekstem copywriter wzbogaca swoje portfolio i udoskonala warsztat, natomiast klient otrzymuje potężne narzędzie generujące ruch.
Unikalna treść wysokiej jakości, odpowiednio zoptymalizowana pod kątem SEO jest niczym magiczna różdżka.
Twórcze teksty przeznaczone na stronę internetową, posiadające celnie zlokalizowane słowa kluczowe, windują witrynę w wynikach wyszukiwania.
Równolegle wartościowa oraz kreatywna treść wzbudza zaufanie, buduje renomę i pozytywny wizerunek marki, przedstawiając firmę jako eksperta w swojej dziedzinie.

Pisanie tekstów na strony www to unifikacja strategii SEO oraz inwencji twórczej.
Treści znajdujące się w moim portfolio copywritera powstały zarówno  o słowa kluczowe dostarczane przez klientów, jak i na podstawie własnej selekcji fraz pozyskanych dzięki narzędziom analitycznym.
Każdorazowo keywordsy, profil merytoryczny tekstu oraz jego struktura dostosowywane są do:

PROFILU DZIAŁALNOŚCI FIRMY

CELÓW BIZNESOWYCH

WIZERUNKU MARKI

OCZEKIWAŃ POTENCJALNYCH ODBIORCÓW

Teksty na stronę www posiadają spersonalizowaną architekturę SEO friendly, która przejawia się w postaci:

Życzysz sobie atrakcyjnych i skutecznych treści?

Treści zamieszczone w ramach portfolio objęte są majątkowymi prawami autorskimi. Służą jedynie celom poglądowo-informacyjnym.
Ich kopiowanie, modyfikowanie i udostępnianie jest
zabronione.