Opisy produktów
Opisy produktów w sklepie internetowym to klucz do osiągnięcia oczekiwanych celów wizerunkowych i sprzedażowych.
Rozpoznawalność marki, zaufanie klientów, wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania są miarą sukcesu firmy. Badania wykazują, że na decyzje zakupowe 90 % klientów sklepów e-commerce wpływają właśnie opisy produktów.
Unikalna, kreatywna treść dopasowana do oczekiwań odbiorców, zgodna z zasadami SEO wspiera branding i poprawia kondycję witryny.
Prowadzisz sklep internetowy?
Chcesz zamówić profesjonalne opisy produktów?
Opowiedz o swoich produktach!
Masz w swoim e-sklepie potężny asortyment, imponujące zdjęcia produktowe, obsługę klienta na najwyższym poziomie, ale nie jesteś zadowolony z wyników sprzedaży? Powiem Ci dlaczego.
- W swoim sklepie internetowym posiadasz opisy produktów z ubogą lub niezrozumiałą dla klientów treścią.
- Na stronie widnieją nieunikalne treści, skopiowane ze strony producenta.
- Produkty nie posiadają opisów.
Jeśli przy którymś stwierdzeniu możesz postawić haczyk to voilà – jest odpowiedź.
Z opisami produktów do sklepu internetowego jest jak z dobrym sprzedawcą
W sklepie stacjonarnym zatrudniasz odpowiedniego człowieka na odpowiednim stanowisku i liczysz na to, że sprzeda produkt, a klient będzie zadowolony.
Sprzedawca jest miły, kompetentny, przekonujący, celnie odpowiada na pytania.
Do sklepu internetowego klient najpierw musi trafić. Po nitce do kłębka. Przez „wirtualne drzwi”.
W jaki sposób może je zobaczyć?
Dzięki opisom produktów, istotnym czynnikom pozycjonowania, które poprawiają widoczność sklepu w sieci wyszukiwania.
Klient dociera do karty produktowej, witają go wysokojakościowe fotografie…i odpowiedzi, które wyprzedzają jego pytania, rozwiewają wątpliwości, zanim w ogóle zdąży je mieć!
Merytoryczne, zrozumiałe, kreatywne opisy produktów w branży e-commerce mówią językiem odbiorców.
Są przyjazne, profesjonalne i przydatne zupełnie jak rzeczony sprzedawca ze sklepu stacjonarnego.
Rozbudź potrzebę zakupu!
Tworzenie opisów produktów do sklepu internetowego to oddziaływanie na wyobraźnię, często także na zmysły. Powstanie skutecznej treści, wartościowej dla odbiorców i użytecznej dla procesu pozycjonowania poprzedza:
- analiza potrzeb grupy docelowej
- dobór odpowiedniego stylu językowego
- sprecyzowanie kluczowych zalet produktu czy usługi
- ustalenie optymalnej struktury SEO
Sklep internetowy nie istnieje bez prawidłowo opracowanych opisów produktów. To one są jego stabilnym filarem.
Kopiowanie treści z innych witryn lub powielanie tekstu na stronach produktowych w obrębie jednego sklepu, jest sprzeczne z polityką Googla. W ten sposób łatwo otrzymać od niego karę.
Konsekwencją jest spadek pozycji witryny w wynikach wyszukiwania.
Warto więc zainwestować w unikalne opisy produktów i nie narażać swojego e-sklepu na błądzenie po zakamarkach internetu.
Odzyskanie widoczności to czasochłonny i pracochłonny proces, nie zawsze zakończony sukcesem.
Co wyróżnia profesjonalne opisy produktów i usług?
Wyeksponowanie zalet, wartościowych i rzeczywistych cech produktu czy usługi.
Wzbudzanie potrzeby posiadania produktu, motywowanie do zakupu. Ludzie nie kupują produktu, lecz emocje, wrażenia.
Zainteresowanie odbiorców oryginalną treścią bez banałów i utartych zwrotów.
STRUKTURA SEO
Tworzenie unikalnych opisów produktów oraz usług zgodnymi ze standardami optymalizacji.
Sprawdź opisy produktów stworzyłam, które stworzyłam.
Co daje skuteczny opis produktu SEO w e-commerce?
Gwarantuje widoczność produktu w wynikach wyszukiwania.
Potęguje wartościowy ruch na stronie.
Podwyższa współczynnik konwersji.
Chcesz dowiedzieć się, ile kosztują opisy produktów do sklepu internetowego?