Cennik copywritera
Poniżej znajduje się poglądowy cennik poszczególnych tekstów.
Jeżeli życzysz sobie szczegółowej wyceny lub chcesz zamówić inny rodzaj treści:
Ceny za copywriting, webwriting i SEO copywriting
OPISY PRODUKTÓW
od 15 zł/1000 zzs
OPISY KATEGORII
od 25 zł/1000 zzs
ARTYKUŁY BLOGOWE I PORADNIKI
od 35 zł/1000 zzs
ARTYKUŁY EKSPERCKIE I SPECJALISTYCZNE
od 60 zł/1000 zzs
TREŚĆ POSTÓW DO SOCIAL MEDIA
od 50 zł/post
TREŚĆ MAILA LUB NEWSLETTERA
od 70 zł/tekst
TEKSTY DO OFERT
od 300 zł/całość
TEKSTY NA STRONY WWW
od 45 zł/1000 zzs bądź od 800 zł (strona główna+5 zakładek)
RECENZJE KSIĄŻEK I FILMÓW
od 30 zł/1000 zzs
NAMING
od 300 zł/4 propozycje
SLOGANY I HASŁA REKLAMOWE
od 300 zł/4 propozycje
TEKSTY PRASOWE I MATERIAŁY PR
od 70 zł/1000 zzs
TEKSTY NA LANDING PAGE
od 250 zł/1000 zzs lub 1000 zł/całość
TREŚCI NA ULOTKI I BROSZURY
120 zł/całość
LIST MOTYWACYJNY, CV, WZORY DOKUMENTÓW
od 30 zł/całość
TRANSKRYPCJA NAGRAŃ
od 15 zł/1800 zzs - strona A4
KOREKTA I REDAKCJA TEKSTU
od 15 zł/1800 zzs - strona A4
OPTYMALIZACJA GOTOWEJ TREŚCI POD KĄTEM SEO
od 25 zł/1000 zzs
AUDYT TREŚCI NA STRONIE WWW I KONSULTACJE
od 150 zł/usługa
*zzs – znaki ze spacjami podliczane w edytorze tekstowym
* Cennik copywritera zawiera ceny netto – wystawiam faktury bez podatku VAT
* Podane ceny są orientacyjne
Cennik copywritingu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Ma charakter poglądowy. Podane ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegam sobie prawo do zmian.
Usługi copywritingu i znacznie więcej
Cena copywritingu dotyczy nie tylko kreacji tekstów, lecz także zawiera:
- DARMOWE POPRAWKI - jeżeli będzie taka potrzeba, w ramach naszej współpracy wykonam 2 bezpłatne poprawki, które są wliczone w cenę zlecenia. Pamiętaj, że kieruję się zasadą win-win, co według mnie oznacza, że: Twoja satysfakcja = moja satysfakcja.
- PRAWA AUTORSKIE - po akceptacji tekstu majątkowe prawa autorskie zostaną przeniesione na Ciebie. Co to oznacza? Treść staje się Twoją własnością, możesz ją modyfikować, ingerować w nią i publikować, bez żadnych obaw!
- PROFESJONALNE WSPARCIE - podczas współpracy pozostajesz pod stałą opieką, a ja jestem do Twojej dyspozycji. Pomogę Ci znaleźć optymalne rozwiązania dostosowane do charakteru marki, dopracować indywidualną strategię działania i rzetelnie odpowiem na pytania.
Po zapoznaniu się z cennikiem copywritera pewnie chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób przebiega współpraca?
Etapy współpracy z copywriterem
1.
Proszę o wypełnienie briefu. To fundament pozwalający stworzyć treść zgodną z Twoimi wymaganiami. W końcu: „Kto pyta, nie błądzi”.
2.
Po zapoznaniu się z wymaganiami dotyczącymi zlecenia określam cenę zlecenia. Zaproponuję także termin realizacji.
3.
Nowych klientów poproszę o przedpłatę. Jest to 50% ceny, na którą zostało oszacowane zlecenie. Stali klienci są zwolnieni z zaliczki i dodatkowo otrzymują sympatyczne rabaty na kolejne zamówienia.
4.
Kiedy wszystkie kwestie organizacyjne zostają „dopięte na ostatni guzik”, zabieram się za tworzenie treści. Gotowe zamówienie dostarczam w umówionym terminie (bądź wcześniej) drogą mailową lub/i na życzenie umieszczam bezpośrednio na stronie.
Chcesz otrzymać darmową wycenę swojego zamówienia?
Sprawdź moje portfolio i nie kupuj kota w worku.
Od czego zależy cennik copywritera?
Wartościowy tekst jest jak oszlifowany diament, wymaga precyzji. Tworzenie treści to twórcza kreacja. Profesjonalny copywriter wciela się w rolę architekta misternie komponującego wyrazy. Nie pisze na czas, bo copywriting to nie maraton.
Efektywny tekst stawia znak równości między kreatywnością a użytecznością, wizjami nadawcy i oczekiwaniami odbiorców. Treści wysokiej jakości powstają na podstawie logicznych, przemyślanych strategii. Dlatego niech nie zwodzą Cię tanie teksty pisane „na kolanie”, hurtem, a do tego lotem błyskawicy. Niestety jakość nie jest ich przymiotem. Byle jaka treść może przysporzyć Twojej stronie więcej strat niż zysków.
Pamiętaj, że współczesny odbiorca wymaga użytecznych treści, natomiast algorytmy wyszukiwarek doceniają wysokogatunkowe teksty z silnym zapleczem SEO.
Profesjonalny, copywriterski cennik zawiera stawki, za które otrzymuje się nie tylko atrakcyjne opisy produktów czy angażujące artykuły blogowe, lecz także klucz do osiągnięcia zysków. Skuteczne teksty sprzedają.
„Świetna treść to najlepsze narzędzie sprzedaży na świecie”
– Marcus Sheridan
Odpowiednio zaprojektowany content znacząco poprawia kondycję strony internetowej, winduje ją w wynikach wyszukiwania. Ponadto merytoryczna treść stanowi o wiarygodności marki, podnosi jej świadomość, przemawia za kompetencjami firmy.
Ceny copywritingu, webwritingu i SEO copywritingu
Są zróżnicowane i zależą od kilku czynników, takich jak:
- SPECYFIKA TEMATU - wiadomo, im bardziej skomplikowany zakres tematyczny tekstu, tym wyższa cena. Inaczej potraktowany zostanie artykuł poradnikowy na temat manicure hybrydowego, odmienna optyka dotyczyć będzie opisu pomp wtryskowych.
- BRANŻA - cennik copywritera nie generalizuje specyfiki branżowej. Budownictwo, medycyna, prawo czy też IT to bardziej zaawansowane dziedziny w porównaniu z modą, lifestylem czy też parentingiem. Ceny za treści będą zależna od wymagań konkretnej branży.
- RODZAJ TEKSTU - opisy produktów, naming czy też artykuł specjalistyczny to zupełnie różne formy. Potrzebują więc opracowania innej koncepcji i sposobu podejścia do ich realizacji. W związku z tym każdy rodzaj tekstu ma odpowiednio oszacowaną wycenę.
- DŁUGOŚĆ TEKSTU - krótkie treści wpisów na portale społecznościowe czy teksty do mailingu potrafią być bardziej pracochłonne niż obszerne artykuły. Nie mniej jednak większość form wycenianych zostaje w przeliczeniu na ilość znaków ze spacjami – zzs. Odmiennie jest w przypadku namingu, gdzie cena dotyczy liczby propozycji.
- SŁOWA KLUCZOWE - lista gotowych słów kluczowych dostarczonych przez zleceniodawcę usprawnia proces tworzenia treści i skraca czas jego realizacji. Jeśli jednak analiza i dobór kewordsów pozostaje w moim zakresie działań, cena za wykonanie zlecenia jest wyższa. Przy pomocy narzędzi analitycznych przygotuję grupę fraz najbardziej odpowiadającą specyfice branży.
Copywriting - cena za 1000 znaków ze spacjami
Cennik copywritera prezentuje stawki, które mogą zmienić się w zależności od wytycznych.
Niezmienny jest natomiast sposób rozliczenia. Jego najdogodniejszą i najbardziej przejrzystą formę stanowi wycena 1000 znaków ze spacjami zliczanych w edytorze tekstowym. W przypadku namingu, tworzenia haseł i sloganów, a także treści dedykowanych materiałom przeznaczonym do druku cena dotyczy ilości propozycji bądź sztuk.
Jeżeli interesuje Cię zarówno klasyczny copywriting, jak i SEO copywriting:
Chętnie przygotuję dla Ciebie indywidualną strategię treści.