Ministerstwo Tekstu

Tytuł najlepsi 2021 Oferteo -Ministerstwo Tekstu copywriter

Cennik copywritera

Poniżej znajduje się poglądowy cennik poszczególnych tekstów.
Jeżeli życzysz sobie szczegółowej wyceny lub chcesz zamówić inny rodzaj treści:

Ceny za copywriting, webwriting i SEO copywriting

OPISY PRODUKTÓW

od 15 zł/1000 zzs

OPISY KATEGORII

od 25 zł/1000 zzs

ARTYKUŁY BLOGOWE I PORADNIKI

od 35 zł/1000 zzs

ARTYKUŁY EKSPERCKIE I SPECJALISTYCZNE

od 60 zł/1000 zzs

TREŚĆ POSTÓW DO SOCIAL MEDIA

od 50 zł/post

TREŚĆ MAILA LUB NEWSLETTERA

od 70 zł/tekst

TEKSTY DO OFERT

od 300 zł/całość

TEKSTY NA STRONY WWW

od 45 zł/1000 zzs bądź od 800 zł (strona główna+5 zakładek)

RECENZJE KSIĄŻEK I FILMÓW

od 30 zł/1000 zzs

NAMING

od 300 zł/4 propozycje

SLOGANY I HASŁA REKLAMOWE

od 300 zł/4 propozycje

TEKSTY PRASOWE I MATERIAŁY PR

od 70 zł/1000 zzs

TEKSTY NA LANDING PAGE

od 250 zł/1000 zzs lub 1000 zł/całość

TREŚCI NA ULOTKI I BROSZURY

120 zł/całość

LIST MOTYWACYJNY, CV, WZORY DOKUMENTÓW

od 30 zł/całość

TRANSKRYPCJA NAGRAŃ

od 15 zł/1800 zzs - strona A4

KOREKTA I REDAKCJA TEKSTU

od 15 zł/1800 zzs - strona A4

OPTYMALIZACJA GOTOWEJ TREŚCI POD KĄTEM SEO

od 25 zł/1000 zzs

AUDYT TREŚCI NA STRONIE WWW I KONSULTACJE

od 150 zł/usługa

*zzs – znaki ze spacjami podliczane w edytorze tekstowym
* Cennik copywritera zawiera ceny netto – wystawiam faktury bez podatku VAT
* Podane ceny są orientacyjne

Cennik copywritingu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Ma charakter poglądowy. Podane ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegam sobie prawo do zmian.

Usługi copywritingu i znacznie więcej

Cena copywritingu dotyczy nie tylko kreacji tekstów, lecz także zawiera:

Cennik copywritingu

Po zapoznaniu się z cennikiem copywritera pewnie chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób przebiega współpraca?

Etapy współpracy z copywriterem

1.

Proszę o wypełnienie briefu. To fundament pozwalający stworzyć treść zgodną z Twoimi wymaganiami. W końcu: „Kto pyta, nie błądzi”.

2.

Po zapoznaniu się z wymaganiami dotyczącymi zlecenia określam cenę zlecenia. Zaproponuję także termin realizacji.

3.

Nowych klientów poproszę o przedpłatę. Jest to 50% ceny, na którą zostało oszacowane zlecenie. Stali klienci są zwolnieni z zaliczki i dodatkowo otrzymują sympatyczne rabaty na kolejne zamówienia.

4.

Kiedy wszystkie kwestie organizacyjne zostają „dopięte na ostatni guzik”, zabieram się za tworzenie treści. Gotowe zamówienie dostarczam w umówionym terminie (bądź wcześniej) drogą mailową lub/i na życzenie umieszczam bezpośrednio na stronie.

Chcesz otrzymać darmową wycenę swojego zamówienia?

Sprawdź moje portfolio i nie kupuj kota w worku.

Od czego zależy cennik copywritera?

Wartościowy tekst jest jak oszlifowany diament, wymaga precyzji. Tworzenie treści to twórcza kreacja. Profesjonalny copywriter wciela się w rolę architekta misternie komponującego wyrazy. Nie pisze na czas, bo copywriting to nie maraton.

Efektywny tekst stawia znak równości między kreatywnością a użytecznością, wizjami nadawcy i oczekiwaniami odbiorców. Treści wysokiej jakości powstają na podstawie logicznych, przemyślanych strategii. Dlatego niech nie zwodzą Cię tanie teksty pisane „na kolanie”, hurtem, a do tego lotem błyskawicy. Niestety jakość nie jest ich przymiotem. Byle jaka treść może przysporzyć Twojej stronie więcej strat niż zysków.

Pamiętaj, że współczesny odbiorca wymaga użytecznych treści, natomiast algorytmy wyszukiwarek doceniają wysokogatunkowe teksty z silnym zapleczem SEO.

Profesjonalny, copywriterski cennik zawiera stawki, za które otrzymuje się nie tylko atrakcyjne opisy produktów czy angażujące artykuły blogowe, lecz także klucz do osiągnięcia zysków. Skuteczne teksty sprzedają.

„Świetna treść to najlepsze narzędzie sprzedaży na świecie”
– Marcus Sheridan

Odpowiednio zaprojektowany content znacząco poprawia kondycję strony internetowej, winduje ją w wynikach wyszukiwania. Ponadto merytoryczna treść stanowi o wiarygodności marki, podnosi jej świadomość, przemawia za kompetencjami firmy.

Ceny copywritingu, webwritingu i SEO copywritingu

Są zróżnicowane i zależą od kilku czynników, takich jak:

Copywriting - cena za 1000 znaków ze spacjami

Cennik copywritera prezentuje stawki, które mogą zmienić się w zależności od wytycznych.
Niezmienny jest natomiast sposób rozliczenia. Jego najdogodniejszą i najbardziej przejrzystą formę stanowi wycena 1000 znaków ze spacjami zliczanych w edytorze tekstowym. W przypadku namingu, tworzenia haseł i sloganów, a także treści dedykowanych materiałom przeznaczonym do druku cena dotyczy ilości propozycji bądź sztuk.

Jeżeli interesuje Cię zarówno klasyczny copywriting, jak i SEO copywriting:

Chętnie przygotuję dla Ciebie indywidualną strategię treści.